Brèves

WebTV

Actualité de la scène

Compétitions

Forum
csgo jackpot - 6 messages, 2634 vues
1er message
Par awA - 11/04/2015 13:10:05
yo, voila quand j'essaye de bet sur csgojackpot , apres avoir trade avec le bot les items que je voulais bet et confirmé sur le mail, je reçois ce message d'erreur sur le site :

Error dispatching trade offer
Sorry, your trade offer was canceled. Either your account has a low level, you deposited more than 10 items, your deposit was evaluated at less than 10$ or we could not evaluate one of your skins (this happens for rare or souvenir items). Please note, if you receive this after your deposited was added into the jackpot, it probably meant that you made multiple trade offers or steam registered multiple trade offers by mistake - just ignore it.
Sorry,
The CS:GO Jackpot Team

PLEASE HELP ME
Réponse #2
Par Loh Online - 11/04/2015 13:13:05
Tu comprends l'anglais ou pas?
Réponse #3
Par awA - 11/04/2015 13:15:37
bah je dépose moins de 10 items mais le total vaut bien plus de 10 dollars , si t'as la solution au lieu de faire le proff d'anglais balance ...
Réponse #4
Par Bsh - 11/04/2015 13:20:37
yo, voila quand j'essaye de bet sur csgojackpot , apres avoir trade avec le bot les items que je voulais bet et confirmé sur le mail, je reçois ce message d'erreur sur le site :

Error dispatching trade offer
Sorry, your trade offer was canceled. Either your account has a low level, you deposited more than 10 items, your deposit was evaluated at less than 10$ or we could not evaluate one of your skins (this happens for rare or souvenir items). Please note, if you receive this after your deposited was added into the jackpot, it probably meant that you made multiple trade offers or steam registered multiple trade offers by mistake - just ignore it.
Sorry,
The CS:GO Jackpot Team

PLEASE HELP ME



or we could not evaluate one of your skins (this happens for rare or souvenir items)

c'est ça .
Réponse #5
Par awA - 11/04/2015 13:24:06
bah pourtant je bet pas d'items rares ou souvenirs... :'(
Réponse #6
Par xpr3ss76 - 11/04/2015 13:50:13
yo, voila quand j'essaye de bet sur csgojackpot , apres avoir trade avec le bot les items que je voulais bet et confirmé sur le mail, je reçois ce message d'erreur sur le site :

Error dispatching trade offer
Sorry, your trade offer was canceled. Either your account has a low level, you deposited more than 10 items, your deposit was evaluated at less than 10$ or we could not evaluate one of your skins (this happens for rare or souvenir items). Please note, if you receive this after your deposited was added into the jackpot, it probably meant that you made multiple trade offers or steam registered multiple trade offers by mistake - just ignore it.
Sorry,
The CS:GO Jackpot Team

PLEASE HELP ME


Awa... CHAMPION. Awa CHAMPION. Awa CHAMPION. !!!!!!!!!
:D
Réponse #7
Par stixerino - 11/04/2015 14:21:50
"Either your account has a low level" ?
Page 1 sur 1