Brèves

WebTV

Actualité de la scène

Compétitions

Forum
Clés ESEA - 26 messages, 4317 vues
Page 3 sur 3
1
2
3
Réponse #21
Par gi0 - 16/11/2014 23:48:33
Quelqu'un aurrai une clé pour moi? ^^"
Merci d'avance.
Réponse #22
Par c9cool - 17/11/2014 18:12:05
Je suis preneur de clé car le lien fonctionne pas chez moi :/

merci d'avance! :D
Réponse #23
Par RegnaM - 17/11/2014 19:00:22
Je suis preneur de clé car le lien fonctionne pas chez moi :/

merci d'avance! :D


Il faut copier coller le lien dans le navigateur, vakarm empeche le lien de fonctionner.
Réponse #24
Par c9cool - 17/11/2014 19:10:22
Je suis preneur de clé car le lien fonctionne pas chez moi :/

merci d'avance! :D


Il faut copier coller le lien dans le navigateur, vakarm empeche le lien de fonctionner.


Ca fonctionne pas :/

j'ai copier ce qu'il me dit :)


"About Premium Codes
The following Premium Codes are tied to your account in one way or another, and can be used in the following way:
Bulk Purchase: You are either an authorized reseller and purchased codes in bulk, or you redeemed this code at some point
Guest Pass: You were awarded this code to give out to friends to help recruit them to ESEA (you'll automatically be set as their referrer), or you redeemed this code at some point
Prize: You were awarded this code as a prize or you redeemed it at some point
Promotion: You received this code as part of a promotion or you redeemed it at some point
Retention Offer: You were given this code, with it being restricted to your account, in a blatant attempt to buy your love
Associated Premium Codes
Code Type Période Expiration Restriction Utilisé par
Votre compte n'est lié à aucun Code Premium.

No pages found."
Réponse #25
Par LOOKAS - 17/11/2014 19:22:28
10 clés à donner go me pv pour que je vous drop ;)
Réponse #26
Par RegnaM - 17/11/2014 20:50:50
Je suis preneur de clé car le lien fonctionne pas chez moi :/

merci d'avance! :D


Il faut copier coller le lien dans le navigateur, vakarm empeche le lien de fonctionner.


Ca fonctionne pas :/

j'ai copier ce qu'il me dit :)


"About Premium Codes
The following Premium Codes are tied to your account in one way or another, and can be used in the following way:
Bulk Purchase: You are either an authorized reseller and purchased codes in bulk, or you redeemed this code at some point
Guest Pass: You were awarded this code to give out to friends to help recruit them to ESEA (you'll automatically be set as their referrer), or you redeemed this code at some point
Prize: You were awarded this code as a prize or you redeemed it at some point
Promotion: You received this code as part of a promotion or you redeemed it at some point
Retention Offer: You were given this code, with it being restricted to your account, in a blatant attempt to buy your love
Associated Premium Codes
Code Type Période Expiration Restriction Utilisé par
Votre compte n'est lié à aucun Code Premium.

No pages found."


Non mais la je comprends, tu n'es pas premium.

Les 10 clés sont pour les premium
Réponse #27
Par Goodjobmyfrienda - 18/11/2014 19:53:14 - Modifié le 18/11/2014 20:24:19 - Ce membre est banni définitivement
Ce message a été caché/modéré par la rédaction.
Page 3 sur 3
1
2
3