Brèves

WebTV

Actualité de la scène

Compétitions

Forum
MAJ Majeure 28/11/16 - 8 messages, 2331 vues
1er message
Par ez4me - 29/11/2016 02:01:14 - Modifié le 29/11/2016 02:01:30 - Ce membre est banni définitivement
CSGO

Introducing the Glove Case, featuring 17 community-designed weapon finishes. Unlike previous cases, the possible Special Items in the Glove Case are 24 all-new gloves. For more details click here.
Introducing the Radicals Music Box, featuring 7 new StatTrak™ music kits from “Radicals” artists.
Steam Group Lobbies

Players can now join lobbies created by members of their Steam Groups. For details, visit the Steam Group Lobby FAQ
Added the Steam Groups tab in the Friend Lister on the Main Menu.
By default, if you click Play With Friends and are displaying the Tag of one of your Steam Groups, your lobby will be broadcast to (and joinable by) members of that Steam Group. You can adjust your default lobby settings in the Game Settings menu.
Looking for players from your region or who share a common interest? You can search for new Steam Groups to join, view a friends’ groups by visiting their Steam Community Profile, or create a group of your own!
MISC

Fixed an interaction between defuse kits and water that would sometimes cause a defuse kit to be unable to be picked up.
Fixed miscellaneous vulnerabilities (thanks GeekPwn).
Players who get kicked from a lobby cannot rejoin for three minutes.
Fixed a bug where some potted plants were playing incorrect collision sounds.
Fixed a bug where some UI sounds would incorrectly spatialize immediately after player death.
MAPS

Dust II

Removed barrels outside of doors leading into B site
Blocked visibility through some props around A site
Fixed some spots where C4 could get stuck
Fixed some minor graphical bugs
Train

Fixed ladders on train cars so they no longer move the player view when attaching
Added more accurate collision for various models
Blocked visibility under some trains from far angles
Blocked grenades entering small crawlspace near popdog ladder
Raised pipes in tunnels near Ivy
Fixed a spot in T spawn where weapons could not be retrieved
Fixed some spots where C4 could get stuck
Removed that bump in T stairs. You know the one.
Fixed some surfaces playing the wrong footstep sounds
Some graphical tweaks
Shorttrain

Updated with new content and lighting
Shortdust

Updated navigation mesh
Rumor has it:

Size is close to 1 GB - data capped users should be on alert
Réponse #2
Par ez4me - 29/11/2016 02:01:40 - Ce membre est banni définitivement
Source : http://blog.counter-strike.net/index.php/2016/11/17118/
Réponse #3
Par Gronaldo - 29/11/2016 03:04:43 - Ce membre est banni définitivement
Ouais! J'allais me coucher et jai mis un stream et j'ai vu Ca! Du coup nuit blanche sur les servers fast drop. Deja une de prise et Ca part à 17 euros.. C'est ouf! Par contre les skins sont horribles...
Réponse #4
Par ez4me - 29/11/2016 03:35:20 - Ce membre est banni définitivement
Ouais! J'allais me coucher et jai mis un stream et j'ai vu Ca! Du coup nuit blanche sur les servers fast drop. Deja une de prise et Ca part à 17 euros.. C'est ouf! Par contre les skins sont horribles...


Un mec en a drop une quand elle étais a 40€ lol
Réponse #5
Par GantzmaN - 29/11/2016 03:57:25
Ouais! J'allais me coucher et jai mis un stream et j'ai vu Ca! Du coup nuit blanche sur les servers fast drop. Deja une de prise et Ca part à 17 euros.. C'est ouf! Par contre les skins sont horribles...


quand ya le score qui se montre a la fin meme une seule seconde ça peut drop ?
Réponse #6
Par Nitrous - 29/11/2016 05:20:19
Les gants sont homologués ?

Depuis le 20-11-16 c'est 68€ ( et un point ) sinon.



Comment ça hors sujet ? Oo
Réponse #7
Par body - 29/11/2016 08:29:04
Ouais! J'allais me coucher et jai mis un stream et j'ai vu Ca! Du coup nuit blanche sur les servers fast drop. Deja une de prise et Ca part à 17 euros.. C'est ouf! Par contre les skins sont horribles...


servers fast drop ?
Réponse #8
Par Stonz - 29/11/2016 08:58:22
Ouais! J'allais me coucher et jai mis un stream et j'ai vu Ca! Du coup nuit blanche sur les servers fast drop. Deja une de prise et Ca part à 17 euros.. C'est ouf! Par contre les skins sont horribles...


servers fast drop ?

C'est juste des serveurs de la communauté qui font la durée minimum pour être éligible à un drop
Page 1 sur 1
Ce sujet a été verrouillé par la rédaction